Administrator
Sieć kablowa Vectra planuje w ciągu kilku lat zainwestować 100 mln zł w rozwój infrastruktury w Warszawie. Nie rezygnuje też z akwizycji, ale będzie szukała nowych okazji rynkowych. Dzięki przejęciu pakietu kontrolnego sieci Spray, Vectra ma szansę na rozbudowę bazy klientów liczącą 20 tys. i osiągnięcie pozycji trzeciego operatora w stolicy.
Vectra jeszcze w tym roku chce uruchomić w Warszawie nową ofertę pod swoją marką, która będzie składać się z telewizji, Internetu i telefonii, a także PVR i innych nowości.
Obecnie Vectra, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w Polsce, ma 740 tys. abonentów w całym kraju. Spółka obejmuje swoim zasięgiem 152 miasta. Do końca 2009 roku Vectra chce w całej Polsce zwiększyć liczbę abonentów telewizji cyfrowej z 215 tys. do 240 - 250 tys. Z internetu korzysta 213 tys. abonentów, a 47 tys. z telefonii stacjonarnej.
Offline